Nobel Hair 致力提供專業及優質的活髮療程給大眾,包括防脫髮、白髮變黑髮、解決頭髮稀疏等問題

馬上查看多名真實客戶親身體驗過程及真實評價!

活髮、生髮、強髮、育髮,就是諾貝爾

Sally Ngai

「療程後,好明顯見到頭髮同毛囊位乾淨哂,過程十分舒適,仲有專人分析同度身訂造療程,非常貼心專業」

popcorn-Nobelhair-真實客戶

Popcorn

「治療師貼心幫我研究專屬方案,護髮精華髮膜保證搽滿晒成個頭,成個過程超級用心,真材實料!」

Mrs Kan-NobelHair-真實客戶

Mrs Kan

「療程完成後,睇返髮根毛囊十分乾淨,好似幫頭皮做左一次大掃除咁,治療師都好friendly,頭皮護理過程非常舒服。」

Siuyee

「做療程既地方環境十分寧靜舒適,職員都好有禮貌。整個頭皮護理過程都十分輕鬆愉快~」

Lincole

「自從生咗二胎後,產後脫髮嘅問題又嚴重咗。治療師仔細檢查我嘅頭皮同分析原因,同埋中藥髮膜都令到我好放鬆,完全係天然草本香氣」

Ching Ching

「做完之後,成個頭都不再覺得好笠痴痴,就算隔一段時間,都可以保持好乾爽好舒服,甩頭髮問題都無咁嚴重,估唔到一次就幫左我咁多!超開心!」

Dolphin

「我特別欣賞佢哋皇牌草本生髮療程,療程中堅持用百份百天然草本純中藥活髮配方。

療程開始前,髮理顧問會為我即時度身訂造調製好配方的份量比例,保證中藥生髮髮膜在最新鮮有效的情況下使用」

Karry

「佢哋為我做咗一個全面頭皮及頭髮檢查與分析。檢查期間,顧問會向我詳細講解頭髮生長情況及毛囊健康狀況,既專業又細心。

針對頭皮敏感症狀,仲為我度身訂造成個療程。療程期間令我十分放鬆,十分舒服。」

豹媽 Ball Ball

「療程完咗可以即刻見到頭皮肌膚嘅前後對比,可以見到沖走咗好多白色殘餘物質,做完後都覺得頭皮清爽咗,成個頭皮都好舒服」

頭皮發炎-Carmen

Carmen

「最近天氣開始笠痴痴,常常又暖又濕,搞到成日頭痕,我抓損後更導致有頭皮發炎的問題。幸好我發現得早和及時處理,經初次療程後已有改善。而且環境地方好整齊寬敞,療程後我都覺得頭皮清爽咗好多,無晒油笠笠嘅感覺,非常不錯的活髮體驗!」

專利配方

髮之生長因子® 配方以「提升毛髮生長方法」 為題,成功取得美國專利認證。

品質信心安全認證

髮之生長因子® 已通過
✓美國 FDA敏感測試
✓取得優質正印標誌,證明產品已通過香港標準及檢定中心嚴格測試

95%用家功效實證

經歐盟認證實驗室Abich臨床測試,95%用家在連續使用60日後,減少超過6成脫髮,功效顯著。

諾貝爾 髮之生長因子®

 

(Hair Regrowth Factor®)

 

代言人苑瓊丹及多位真實客戶親身實證有效


立即預約查詢 ▶▶▶

苑瓊丹脫髮-女士脫髮-男士脫髮